Search

Despre mine

Fotografia mea
Prajitura "Mihaela" Ingrediente pentru blat: o bucata de "Mihaela"; cateva grame de noroc; 300 ml esenta fericirii si un pic de sanatate. Pentru aluat: umor; prezenta de spirit; optimism si speranta. Mod de preparare: Se ia o bucata intreaga de "Mihaela", dupa cum credeti, mai durdulie, in perioade de sarbatori ori mai slaba, in perioade de dieta. Se amesteca impreuna cu cateva grame de noroc, 300 ml de esenta fericirii si un pic de sanatate. Se lasa la dospit. Intre timp pregatiti crema: se mixeaza umorul cu prezenta de spirit pana cand devin spumoase, adaugati apoi optimismul si speranta. Puneti prajitura la cuptor. Se serveste impreuna cu o legatura de prieteni alesi pe spranceana.

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails

Supa de pui cu fidea (taitei)

marți, 9 martie 2010

Supa de pui..pentru unii muma, pentru altii...muma (nu ciuma!). Toate culturile (europene, americane, asiatice) venereaza supa de pui. Doctorii evidentiaza efectele ei benefice asupra sanatatii noastre. Artistii ii aduc ofrande muzicale, iar autorii de "opere" gastronomice ii lauda efectele spirituale. Care-i treaba?
Supa de pui este o supa care se obtine prin fierberea apei impreuna cu parti si/sau oase de pui, legume si arome. Supa de pui traditionala este o supa limpede, servita sau cu bucati mici de pui/legume, sau cu fidea (taitei) sau cu boabe de orez/orz. De asemenea, supa de pui a dobandit reputatia unui remediu popular in tratarea racelii. Valoarea terapeutica a supei de pui provine din usurinta cu care organismul nostru asimileaza alimentele folosite la prepararea supei. Prin fierbere se pierde jumatate din cantitatea de vitamine din legume. De aceea se recomanda prepararea supei de pui la foc mic.

Complexitate: redusa
Timp de preparare: 2 ore
Numar portii: 6
Calorii: 150/portie
Beneficii: ajuta ficatul in procesul de detoxifiere a sangelui, stimuleaza circulatia sangvina, reduce inflamatiile si ofera organismului mineralele de care are nevoie.

...in ritmurile "Chicken Noodle Soup" (o puteti asculta aici) m-am apucat de treaba....

Ingrediente:
- 6 pulpe de pui;
- o lingurita sare;
- o ceapa;
- 2 morcovi;
- 1 pastarnac;
- 1/2 telina;
- 5 lingurite de Maggi, Secretul Gustului;
- 1/2 punga - fidea Baneasa
- cateva fire de patrunjel

...am pus apa la fiert intr-o oala (capacitate: 4 l). In apa am pus 6 pulpe de pui intregi...


...am lasat putin la fiert (vreo 5 min) si am adaugat o lingurita de sare de bucatarie...


...intre timp am curatat legumele: ceapa, morcovii, pastarnacul si telina...


...am lasat timp de fierbere vreo ora si 15 minute (din cand in cand am spumat zeama)


...dupa ce s-au fiert (carnea si legumele) am strecurat zeama, legumele le-am mancat cu sare, iar carnea de pui am utilizat-o la pilaf...
...am pus zeama la foc si am lasat-o sa dea in clocot...apoi am adaugat 5 lingurite de Maggi, Secretul Gustului...


...dupa inca alte 2 minute am adaugat jumate din punga cu fidea de la Baneasa


...am lasat sa se fiarba fideaua, apoi am verificat supa de sare si am adaugat patrunjelul tocat...


...si gata..voila!

2 comentarii:

Flori spunea...

Arata bine supa ta!
Succes cu blogul, la cat mai multe retete!
Flori

Flori spunea...

Ti-am oferit un premiu la mine pe blog, daca iti face placere te invit sa-l ridici si sa-l oferi mai departe.
Cu drag,
Flori

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...