Search

Despre mine

Fotografia mea
Prajitura "Mihaela" Ingrediente pentru blat: o bucata de "Mihaela"; cateva grame de noroc; 300 ml esenta fericirii si un pic de sanatate. Pentru aluat: umor; prezenta de spirit; optimism si speranta. Mod de preparare: Se ia o bucata intreaga de "Mihaela", dupa cum credeti, mai durdulie, in perioade de sarbatori ori mai slaba, in perioade de dieta. Se amesteca impreuna cu cateva grame de noroc, 300 ml de esenta fericirii si un pic de sanatate. Se lasa la dospit. Intre timp pregatiti crema: se mixeaza umorul cu prezenta de spirit pana cand devin spumoase, adaugati apoi optimismul si speranta. Puneti prajitura la cuptor. Se serveste impreuna cu o legatura de prieteni alesi pe spranceana.

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails

Salam de biscuiti cu nuca si rahat

duminică, 14 martie 2010

Prajitura favorita a copilariei mele! Se face rapid, se consuma rapid si mereu ramane loc pentru o portie suplimentara!



Complexitate: redusa
Timp de preparare: 30 de minute
Numar portii: 10
Calorii: 3200
Pret aproximativ: 5 ron (biscuitii) + 3.55 ron (rahat) +9 ron (nuca) + 2 ron (margarina "unirea") + 0.75 ron (cacao) + 1 ron (esenta ron) = 21.3 ron

Ingrediente:
400 gr - biscuiti clasici (economici)
250 ml - apa
400 gr - rahat
250 gr - nuci
150 gr - margarina "unirea"
3 linguri - cacao
2 sticlute - esenta rom

Mod de preparare:
Pregatim biscuitii si nuca: pe biscuiti ii pisam cu sucitorul, iar nuca o taiem in bucati mici. Din totalul biscuitilor pisati luam 30 de grame si ii sitam.



Se pune la foc o cana de apa in care se adauga rahatul taiat bucatele


Se amesteca continuu timp de 10 minute, iar cu o furculita pisam rahatul pana cand se topeste


Se ia de pe foc, se lasa putin la racit, apoi se adauga cele trei linguri de cacao si margarina topita


La final se adauga esenta de rom si nucile


Si acum se "prepara salamul": compozitiei obtinute i se da forma unui salam si se ruleaza prin biscuitii sitati la inceputul "operatiunii":



Lasati cateva ore la rece si apoi devorati-l!!!

5 comentarii:

Irina spunea...

Arata bine si cred ca e tare gustos!

Alina spunea...

pare foarte foarte bun. mi-ai facut pofta. cum am putin timp liber, il fac si eu. am zis! :-D

Bucatareasa Incepatoare spunea...

da....este foarte gustos "salamu" asta, iar daca nu ar avea mii de calorii as manca non stop!...sa-mi spui cum ti-a iesit....:D

lorenabr spunea...

imi faci o pofta acum :)

Flori spunea...

Mmmm, ce bine arata!

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...