Search

Despre mine

Fotografia mea
Prajitura "Mihaela" Ingrediente pentru blat: o bucata de "Mihaela"; cateva grame de noroc; 300 ml esenta fericirii si un pic de sanatate. Pentru aluat: umor; prezenta de spirit; optimism si speranta. Mod de preparare: Se ia o bucata intreaga de "Mihaela", dupa cum credeti, mai durdulie, in perioade de sarbatori ori mai slaba, in perioade de dieta. Se amesteca impreuna cu cateva grame de noroc, 300 ml de esenta fericirii si un pic de sanatate. Se lasa la dospit. Intre timp pregatiti crema: se mixeaza umorul cu prezenta de spirit pana cand devin spumoase, adaugati apoi optimismul si speranta. Puneti prajitura la cuptor. Se serveste impreuna cu o legatura de prieteni alesi pe spranceana.

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails

Supa de cartofi

marți, 23 martie 2010

Azi am pregatit...supa de cartofi...e super usor de facut, e foarte gustoasa si fff ieftina.

Complexitate: redusa
Timp de preparare: 30 de minute
Numar portii: 6
Calorii: 250/portie
Pret aproximativ: 3.5 ron (cartofii) + 2 ron (morcovii) + 1.5 ron (ceapa) + 0.5 ron (1/2 legatura patrunjel) = 7.5 ron

Ingredinte:
1 kg cartofi;
2 morcovi;
1 ceapa;
3 lingurite cu Maggi, Secretul Gustului;
1/2 legatura patrunjel;
o lingurita cu sare.

Mod de preparare:
... curatam ceapa, morcovii si cartofii...



... intr-o oala (capacitate: 4 l) punem la calit ceapa taiata marunt, apoi adaugam morcovii dati pe razatoarea mare...se calesc impreuna. Dupa vreo 4 minute adaugam cartofii taiati cubulete, apa cata trebuie si sare...




...cand cartofii sunt aproape fierti...adaugam Maggi...


...supa este gata cand cartofii sunt fierti... la final se adauga patrunjelul verde tocat marunt...

9 comentarii:

baicului records spunea...

Dupa ce am testat si verificat... gasesc ca e cu adevarat plina de gust si foarte simplu de gatit. Recomand tuturor incepatorilor si nu numai!!!

Anonim spunea...

Uita de maggi, foloseste in schimb 2-3 linguri de sos tomat si o lingurita de frunze de tarhon in otet.

Anonim spunea...

salutare daca nu am maggi pot sa pun altceva ?

Anonim spunea...

simplu si eficient :)

tocmai am terminat de facut si evident de mancat supa, care, desi nu am nicio tangenta cu gatitul, a iesit foarte bine.

la final, am mai adaugat si un pic de smantana si mi-am pus burta la cale :)

multumesc frumos pentru postare si spor in continuare.

Unknown spunea...

Daca reteta nu continea Maggi, era perfecta :(

Anonim spunea...

3 lingurite de maggi si una de sare? cred ca a iesit o saramura

Anonim spunea...

Eu am facut-o fara maggi! Si am improvizat putin dar a iesit de mi-a placut si mie! :))

Anonim spunea...

nu mai postati rete care contin maggi secretul gustului si alt bazaconii din astea. sunteti de tot ra..tul

Anonim spunea...

corectare!!!!!! nu mai postati retete care contin maggi secretul gustului si alte bazaconii din astea. sunteti de tot ra..tul.

Blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...